utorok 27. júla 2010

Ako som spala s pedofilom ex post

Ležíme spotení vedľa seba. V oboch doznievajú zvyšky búrlivých chemických reakcií. Ležíme a čakáme, kým sa naše telá upokoja, dych stabilizuje. Prstom mi krúži okolo bradavky. Mám rada jeho ruky. "Kde si sa skrývala celý môj život?"
Jeho život. Ten v ktorom prešiel viacerými zamestnaniami, kým dosiahol vrchol, uznanie a postavenie, ten v ktorom sa oženil, splodil deti, pochopil pár životných múdrostí, načerpal skúsenosti, ten v ktorom po nehode pochoval ženu. Niekoľkokrát spadol, ležal, nechal sa ťahať, ťahal sám, vstal, niesol, viedol.. Kým jeho telo starlo a tvár vráskavela, moje dospievalo. V 50ke o rovných 20 rokov starší ako ja. Kde som bola, láska? Keď si sa ženil, mala som 10.

Cítim jeho dych na krku. Teraz dýchame rovnako. Len vystihnúť ten správny čas.
Pre oboch.

Žiadne komentáre: